פרקט למינציה

אחד המוצרים האהובים היום בתחום הבית היא רצפת הפרקט. בכל בנייה חדשה וגם לאחר שיפוץ בדירות ישנות אנחנו מגלים יותר ויותר אנשים שבוחרים באופציה הזו. הסיבות לכך ברורות: פרקטים הם אמצעי קל ונוח ליצור מראה כפרי ויפה, מודרני ומתוחכם ובעיקר – אינדיבדואלי, זאת בזכות האפשרויות הרבות. זוהי דרך זולה יחסית להעניק לרצפה בבית מראה חדש ומיוחד והמוצר עצמו הוא עמיד לאורך זמן רב.

פרקט למינציה


שלושה סוגי פרקטים עיקריים

כיום תמצאו בשוק שלושה סוגים עיקריים של פרקטים.

פרקט למינציה שהוא הפרקט הפופולרי ביותר בישראל. הוא עשוי מחומר דמוי עץ, הדומה לסיבית, ומציפוי פרקט למינציה שמגיע במגוון רחב של דוגמאות ועיצובים. הסיבה לכך שמדובר בפרקט אהוב כל כך היא מחירו הזול והורסטליות שלו. בנוסף, הוא עמיד מאד וניתן להתקין אותו בקלות.

פרקט רב שכבתי הוא פרקט העשוי ממספר שכבות של עץ, כאשר לרוב השכבה העליונה היא שכבת עץ גושני או עץ מלא אחר. גם הפרקט הזה ורסטילי מאד ומגיע במגוון עיצובים שונים. הוא מתאים מאד לבתים עם ילדים בגלל העמידות הגבוהה שלו, בעיקר כאשר דואגים לטפל בו בצורה נכונה – לפי הוראות היצרן.

פרקט למינציה

פרקט עץ גושני הוא פרקט העשוי כולו מעץ מלא. זהו פרקט יקר בעל מראה יוקרתי שמזכיר את רצפות העץ המוכרות מאירופה ומארצות הברית. הפרקט הזה מסובך יחסית להתקנה וכדאי להיעזר בבעל מקצוע בעל ניסיון רב. בנוסף, הוא יקר יותר משני סוגי הפרקטים האחרים.

בחירת ספק פרקטים


כדי להנות מתוצאה אסתטית ומעוצבת בבית, מומלץ לעבוד מול ספק בתחום הפרקטים שיש לו ניסיון רב ויכול לעזור לכם בתהליך הבחירה של הפרקט לבית. דאגו לעבוד עם אדם מוסמך, בעל ניסיון ומי שמעניק לכם אחריות מלאה על המוצר.